Voorbereidingsdagen ’24-’25

PSV/RM Verkeersdiensten heeft een rijke historie met grote toernooien als voorbereiding op het nieuwe seizoen. Groot met 100 ploegen is niet meer van deze tijd, wat we wel steeds organiseren is een groots programma voor maximaal 24 ploegen. Overnachten is mogelijk, dus een compleet weekend van maken is een optie.

Vrijdag 23 augustus 2024: arriveren, relaxen, teambuilding. Dit jaar willen we op vrijdagavond tussen 19.30 uur en 22.00 uur een korte versie van het Koppelschiettoernooi aanbieden.
Zaterdag 24 augustus 2024: wedstrijddag met (gemengd) korfbal volgens de bekende formule met twee wedstrijden van 45 minuten. Na het wedstrijdprogramma een BBQ/maaltijd en natuurlijk voor de ontspanning ook een feestavond.
Zondag 25 augustus 2024 is er ruimte voor eigen invulling door clubtrainers, relaxt ontbijten, opruimen en desgewenst Formule 1, de Grote Prijs van Zandvoort kijken op groot scherm.

Meer info, aanmelden –> klik op psvkorfbal.nl/club/toernooi/

#wijzijndegezelligste#wijzijnpsv

Chat openen
💬 Heb je een vraag?
Hallo 👋
Waarmee kunnen we je helpen?