Club

Meer dan alleen korfbal, de gezelligste vereniging van Eindhoven

PSV/RM Verkeersdiensten is een korfbalclub met ambitie. Wij willen de gezelligste verenging van Eindhoven zijn èn blijven. Wij zijn de allerleukste club om bij te trainen, spelen en rond te hangen. PSV is ook een club met traditie. Sinds 1913 timmeren wij aan de weg. Opgericht door de gebroeders Philips zelf. Groot geworden op De Herdgang en met veel fanfare neergestreken op het illustere sportpark Bokt. In de warme maanden korfballen we op het veld op sportpark Bokt, bij ons eigen clubhuis De Spil. In de koude maanden korfballen we in de zaal, daar voelen we ons thuis in sporthal De Tempel.

Wij zijn een club voor iedereen. Voor jong en oud: vanaf drie jaar ben je welkom bij de Kangoeroe Klup en je kunt korfballen tot na je pensioen. Voor jongens en meisjes, want korfbal is de enige sport waarbij jongens en meisjes ècht samen sporten. Wij zijn meer dan korfbal. We organiseren nevenactiviteiten in ons clubhuis, doen speurtochten door de wijk en houden een zomerkamp op ons eigen kampeerterrein in de bossen van Borkel en Schaft.

Doe wat je leuk vindt en wat past bij jou

• spelen en werken aan balvaardigheid bij de Kangoeroe Klup voor kinderen van 3 tot 6 jaar op zaterdagochtend;
  • korfballen vanaf 6 jaar: trainen op dinsdag- en donderdagavond en wedstrijden spelen op zaterdag;
  • korfballen in de Midweek op dinsdagavond;
  • fit blijven bij de CombiFit: een combinatie van fitness en korfbal op donderdagavond;
  • darten: neem deel aan de inloopavond, iedere eerste woensdag van de maand;
  • of wordt algemeen lid: maak gebruik van alle faciliteiten van de club zonder te korfballen.

Contributie bedragen per 1 juli 2023

Het korfbalseizoen loopt van 1 juli t/m 30 juni. De contributie wordt bepaald aan de hand van de activiteit waaraan deelgenomen wordt en de leeftijd die de speler op 1 januari binnen het seizoen heeft (*).

In de contributie van de leden die wedstrijden spelen is een bijdrage van € 1 opgenomen voor het gebruik van een wedstrijdshirt. Je hoeft dus niet zelf nog een shirt aan te schaffen. Andere kleding en schoeisel wel zelf aanschaffen.

De contributie zal maandelijks geïncasseerd worden in alle maanden van het jaar. Hiertoe dient een machtiging tot incasso afgegeven worden. Bij aanmeldingen op of na 1 april in het lopende seizoen, dan is er geen contributie verschuldigd voor tenminste 3 maanden van het lopende seizoen en maximaal 1 maand van het nieuwe seizoen. Incasso zal dan plaatsvinden per maand augustus.

Aanmelden als lid kan via de link Lid worden van PSV-Korfbal.

Opzeggen van het lidmaatschap dient uiterlijk 31 mei schriftelijk gedaan te worden, waarna het lidmaatschap per 30 juni beëindigd wordt. Stuur een mail naar secretaris@psvkorfbal.nl met daarin de reden van beëindigen.

Kangoeroe (3 t/m 5 jaar)
€ 8,50
Pupil F (6 en 7 jaar)
Pupil E (8 en 9 jaar)
Pupil D (10 en 11 jaar)
€ 18,00
Aspirant C (12 en 13 jaar)
€ 20,50
Aspirant B (14 en 15 jaar )
€ 20,50
Junior A (16, 17 en 18 jaar)
€ 24,50
Senior zaterdag
€ 30,50
Senior midweek (*)
€ 19,00
CombiFit
€ 9,50
Algemeen lid
€ 9,50

(*) Midweek leden die in de zaalperiode niet aan de competitie deelnemen, worden in die maanden als algemeen lid gezien.

Chat openen
💬 Heb je een vraag?
Hallo 👋
Waarmee kunnen we je helpen?